Direktlänk till inlägg 11 september 2010

Vila i frid min vän <3

Av Malin Eriksson - 11 september 2010 18:26

4 November 2007 lämnade du oss, saknar dig varje dag!   


En lycklig saga som plötsligt försvinner

Ett hastigt farväl och tårar som rinner

Munnen skrattar och hjärtat gråter

Han gick och kommer aldrig mer åter



Du log mot mig

En sista gång

Du var så lugn

Som om du redan gett dig av

Du såg på mig

Att jag var rädd

Hur kan man nånsin' va' beredd?


Jag fick låna en ängel

Som spred sitt ljus i mitt liv

I varje andetag

Du togs bort från mig

Alldeles för tidigt

Jag fick låna en ängel

För en stund


Du gav mig allt

Ett hjärta kan

Du lever kvar i mig

Så länge livet ger mig tid

Du sa till mig 'Var inte rädd'

Men säg mig hur kan man nånsin' va' beredd?


Jag fick låna en ängel

Som spred sitt ljus i mitt liv

I varje andetag

Du togs bort från mig

Alldeles för tidigt

Jag fick låna en ängel

För en stund

Min ängel..(Jag fick låna en ängel)

Du spred ditt ljus (i mitt liv)

I varje andetag

Du togs bort från mig

Alldeles för tidigt

Jag fick låna en ängel

Jag fick låna en ängel

För en stund

Jag kommer aldrig att glömma dig   

 
 
anja

anja

11 september 2010 19:46

gå gärna in på min blogg och rösta vad jag bör ha för klänning på min 18-års dag, ska ha middag hemma med mina bästa vänner och släkt sedan krogen. 1
länka till någon sygg klänning du har sett på nätet eller beskriv någon du sett på stan!

vad tror du jag kommer passa bäst i?!
den som får mig mest inspirerad och gör så att jag köper just den klänning som den skrivit får en länk på min blogg! :)

kramar Anja

http://justanja.blogg.se

 
Ellen

Ellen

11 september 2010 22:16

fin blogg!

http://www.ellenne.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Eriksson - 10 april 2011 12:39

       

Av Malin Eriksson - 10 april 2011 12:25

         

Av Malin Eriksson - 10 april 2011 12:17

 

Av Malin Eriksson - 10 april 2011 12:02

Här är ni fler     

Av Malin Eriksson - 9 april 2011 16:57

Bara fortsätter ..

Presentation


Jag föddes inte för din skull & jag tänker inte leva efter dina regler! Tycker du inte om mig är det ditt problem inte mitt, snackar du skit bakom min rygg så kan du inte förvänta dig att jag ska vara ärlig..

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<<
September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards