Alla inlägg under september 2010

Av Malin Eriksson - 14 september 2010 20:16

Jag är inte hemma än men jag måste bara lägga upp de här klippet, de är gammalt jag vet men fyfan va söta dom är   



Av Malin Eriksson - 14 september 2010 18:36

Nu är jag hemma hos brorsan efter mitt första träningspass på gymmet, fyfan va kul de va   

Eftersom jag är hemma hos min bror så bloggar jag inget mer fören jag kommer hem, ca halv tio. Vi hörs senare   


Av Malin Eriksson - 14 september 2010 11:19

Jag åker in till stan om ett tag och jag kommer inte hem fören sent ikväll så ni får nöja er med ett inlägg idag   hoppas ni överlever



Den här låten kommer spelas förfullt i min öron idag så ni får oxå lyssna på den medans jag är borta så ni inte saknar mig så mkt   


Av Malin Eriksson - 14 september 2010 01:20

Sanna Nielsen - I will always love you


Charlotte Perelli - Flashdance


Tommy Körberg - Fattig bonddräng


Nu får de räcka, godnatt!

Av Malin Eriksson - 14 september 2010 00:48

Ola Svensson - I believe I can fly


Måns Zelmerlöw - Vart ska vi sova inatt


Agnes Carlsson - Himlen runt hörnet


Sahlene - Mecedens Benz


Brolle & Sara Löfgren - Save tonight


Brolle - Johnny B Goode


Linda Bengtzing - Flickan och kråkan


Robert Gustavsson - Oh Boy


Kommer fler, kan ju hålla på med de här hela natten

Av Malin Eriksson - 14 september 2010 00:26

Här kommer det bästa av så ska de låta (enligt mig)   


Markoolio & Sonja Aldén - Sommar och Sol


Molly Sandén - Gabriellas sång


Fredde Granberg & Peter Settman - Rara söta Anna


Mojje - Vart ligger landet där man böjer bananerna


Timo Räisänen & Måns Jälevik - Är du vaken Lars


Frida Appelgren & Martin Stenmark - Alla vill till himmelen


Molly Sandén - Total eclipse of the heart


Kommer fler snart

Av Malin Eriksson - 14 september 2010 00:20

Samma sak gäller här ...

Elvis & Marie Presley gjorde orginallåten



Men eftersom Elvis dog så kom en ny "kung" som är tok mkt snyggare, så därför röstar jag på att Brolle & Sibels version av låten är bättre




Av Malin Eriksson - 14 september 2010 00:12

På tal om dirty dancing så är den här låten med i filmen och de va första/enda gången jag har hört låten, och jag tycker verkligen den är skit bra.



Men Anders Fernette har spelat in en ny version och den slår ju orginalet men hästlängder, de går inte att inte älska den här låten! Snyggare är han oxå   




Presentation


Jag föddes inte för din skull & jag tänker inte leva efter dina regler! Tycker du inte om mig är det ditt problem inte mitt, snackar du skit bakom min rygg så kan du inte förvänta dig att jag ska vara ärlig..

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<<
September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards