Alla inlägg den 19 september 2010

Av Malin Eriksson - 19 september 2010 18:06

Jag känner mig ledsen, jag vill gråta men jag kan inte fast jag lyssnar på dom här låtarna ...



Nu ska jag fortsätta kolla på Buffy och vampyrerna och vänta på min nya hund!

Av Malin Eriksson - 19 september 2010 13:39

HAHA jag tycker de är så roligt att dom har spelat in varsin låt. Kissies låt SUGER ju pung men hon har iaf gjort en egen låt, Paow och Hugos låt är faktiskt ganska bra men dom har ju bara gjort om Madonnas låt så dom har ju inte gjort en egen låt.

Vi får väl se hur Dessies låt blir eftersom hon oxå håller på med en låt, men varför ska alla bloggare spela in låtar för? Räcker det inte med att dom bloggar?


Kissies - Success


Paows & Hugos - La Isla Bonita

Av Malin Eriksson - 19 september 2010 13:35

Jag känner mig flummig idag så jag måste bara lägga upp den fummigaste låten någonsin   


Sean Banan - Skaka rumpa

Av Malin Eriksson - 19 september 2010 12:42

HAHAH han är så jävla skön, nästan bättre än Björn Gustafsson   


Shan da man - Toarulle

Shan da man - Kurder

Shan da man - Syranier

Shan da man - Asiater

Shan da man - Iranier

Shan da man - Kändis

Shan da man - Darin

Shan da man - Blattefierad del 1

Shan da man - Blattefierad del 2

Shan da man - Blattefierad del 3

Shan da man - Blattefiread del 4

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag föddes inte för din skull & jag tänker inte leva efter dina regler! Tycker du inte om mig är det ditt problem inte mitt, snackar du skit bakom min rygg så kan du inte förvänta dig att jag ska vara ärlig..

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<<
September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards