Alla inlägg den 11 september 2010

Av Malin Eriksson - 11 september 2010 23:52

Jag både älskar och hatar den här låten på samma gång ...

Jag älskar den tack vare att alla artister verkligen tänker på dom drabbade, men jag hatar den oxå för den är så jobbig att titta/lyssna på.

Jag börjar gråta varje gång jag hör den, men jag kan inte låta bli att lyssna på den!

Hoppas ni oxå tycker om den och förstår budskapet   



[Justin Bieber]

There comes a time

When we hear a certain call

[Nicole Scherzinge, Jennifer Hudson & Justin Bieber]

When the world must come together as one

[Jennifer Hudson]

There are people dying

[Jennifer Nettles]

And it's time to lend a hand to life

The greatest gift of all

[Josh Groban]

We can't go on

Pretending day by day

[Tony Bennet]

that someone, somehow will soon make a change

[Mary J Blige]

We are all a part of God's great big family

And the truth, you know love is all we need


[Chorus:]

[Michael Jackson]

We are the world

We are the children

[Michael Jackson and Janet Jackson]

We are the ones who make a brighter day

So let's start giving

[Barbra Streisand]

There's a choice we're making

We're saving our own lives

It's true we'll make a better day

Just you and me

[Miley Cyrus]

Send them your heart

So they'll know that someone cares

[Enrique Iglesias]

so there cries for help

will not be in vein

[Nicole Scherzinger]

We can't let them suffer

no we cannot turn away

[Jamie Foxx]

Right now they need a helping hand

[Wyclef Jean]

Nou se mond la

We are the Children

[Adam Levine]

We are the ones who make a brighter day

so lets start giving

[Pink]

There's a choice we're making

We're saving our own lives

[BeBe Winans]

It's true we'll make a better day

Just you and me

[Michael Jackson]

When you're down and out

There seems no hope at all

[Usher]

But if you just believe

There's no way we can fall

[Celine Dion]

Well, well, well, well, let us realize

That a change can only come

[Fergie]

When we stand together as one


[Chorus - All]

We are the world

We are the children

We are the ones who make a brighter day

So let's start giving

[Nick Jonas]

Got to start giving

[All]

There's a choice we're making

We're saving our own lives

[Toni Braxton]

It's true we'll make a better day

Just you and me

[Mary Mary]

We are the world

We are the children

[Tony Bennet]

Its for the children

[Isaac Slade]

We are the ones who make a brighter day

[Toni Braxton]

So lets start giving

[Lil Wayne]

There's a choice we're making

We're saving our own lives

It's true we'll make a better day

Just you and me


[Chorus - All]

We are the world

We are the children

We are the ones who make a brighter day

So let's start giving

[Akon]

There's a choice we're making

We're saving our own lives

It's true we make a better day

Just you and me

[T-Pain]

We are the world

We are the children

We are the ones who make a brighter day

So let's start giving

[Jamie Foxx imitating Ray Charles]

Choice were makingsaving our own lives

It's true we'll make a better day

Just you and me

[Rap - LL Cool J, Will-I-Am, Snoop Dogg, Busta Rhymes, Swizz Beatz]

We all need somebody that we can lean on

when you wake up look around and see that your dreams gone

when the earth quakes we'll help you make it through the storm

when the floor breaks a magic carpet to stand on

we are the World united by love so strong

when the radio isn't on you can hear the song

sa guided light on the dark road your walking on

a sign post to find the dreams you thought was gone

someone to help you move the obstacles you stumbled on

someone to help you rebuild after the rubble's gone

we are the World connected by a common bond

Love the whole planet sing it along


[Chorus - All]

[Kanye West]

Everyday citizenseverybody pitching in

[Singing - Children & Wyclef Jean]

Nou se mond lanou se timoun yo

[Will-I-Am]

You and I

You and I

[Kanye West]

Uh, 12 days no waterwishing will to live

[Will-I-Am]

we amplified the love we watching multiply

[Kanye West]

Feeling like the Worlds end

we can make the World win

[Will-I-Am]

Like Katrina, Africa, Indonesiaand now Haiti needs us, the need us, they need us[Chorus - All]

[Wyclef Jean]

Haiti, Haiti, Ha, Ha, ha, ha, ha

Haiti, Haiti, Ha, Ha, ha, ha, ha

Haiti, Haiti, Ha, Ha, ha, ha, ha

Av Malin Eriksson - 11 september 2010 23:39

Det roligaste med Björn Gustafsson är när han är "Benjamin"    Titta och njut!



HAHAHAHAHAHAHA  Benjamin får fem av fem toasters! Kanon kul   

Av Malin Eriksson - 11 september 2010 21:08

Hur kan man inte älska Björn Gustafsson?   



Han är både söt och skit rolig, perfekta mannen   



Dansa "kan" han oxå haha   



Malin Eriksson    Björn Gustafsson

Av Malin Eriksson - 11 september 2010 19:21

Glee är verkligen mitt favvoprogram    I love it!   



Jag börjar gråta varje gång jag kollar på den här klippet, så himla fint gjort!



Tävling inom klubben, de här är killarnas bidrag



De här är tjejenas bidrag



Vilken tycker ni va bäst?

Av Malin Eriksson - 11 september 2010 18:26

4 November 2007 lämnade du oss, saknar dig varje dag!   


En lycklig saga som plötsligt försvinner

Ett hastigt farväl och tårar som rinner

Munnen skrattar och hjärtat gråter

Han gick och kommer aldrig mer åter



Du log mot mig

En sista gång

Du var så lugn

Som om du redan gett dig av

Du såg på mig

Att jag var rädd

Hur kan man nånsin' va' beredd?


Jag fick låna en ängel

Som spred sitt ljus i mitt liv

I varje andetag

Du togs bort från mig

Alldeles för tidigt

Jag fick låna en ängel

För en stund


Du gav mig allt

Ett hjärta kan

Du lever kvar i mig

Så länge livet ger mig tid

Du sa till mig 'Var inte rädd'

Men säg mig hur kan man nånsin' va' beredd?


Jag fick låna en ängel

Som spred sitt ljus i mitt liv

I varje andetag

Du togs bort från mig

Alldeles för tidigt

Jag fick låna en ängel

För en stund

Min ängel..(Jag fick låna en ängel)

Du spred ditt ljus (i mitt liv)

I varje andetag

Du togs bort från mig

Alldeles för tidigt

Jag fick låna en ängel

Jag fick låna en ängel

För en stund

Jag kommer aldrig att glömma dig   

Av Malin Eriksson - 11 september 2010 18:02

 

Jag står och ser på dig i smyg
Du står och pratar med en kompis
Du skrattar och du ler
Men jag är alldeles för blyg
Vill tala om hur jag känner
Och mycket, mycket mer
Du går förbi mig där jag står
Och du ser in i mina ögon
Då blir jag varm på något vis
Om du bara visste hur jag känner
Då skulle allting bli så lätt
Jag vill att vi ska bli nåt mer än vänner
För det skulle bli så rätt .



Texten har absolut inget med Eric Saade att göra, men låten passar in   

Av Malin Eriksson - 11 september 2010 17:24

Nick Jonas, Miley Cyrus, Joe Jonas, Demi Lavato, Kevin Jonas & Selena Gomez!



Jag tycker det är kul att dom har gjort en låt som passa alla plus att den är bra. Låten är fin och musikvideon är både mysig och ser kul ut   I like it!

Av Malin Eriksson - 11 september 2010 16:52


Så jäkla söt kille asså, han va ju med i talang oxå. Jag tycker han va jätte duktig, älskar låten oxå   



Hahahaha så jävla skön kille, men värdelös på att sjunga   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag föddes inte för din skull & jag tänker inte leva efter dina regler! Tycker du inte om mig är det ditt problem inte mitt, snackar du skit bakom min rygg så kan du inte förvänta dig att jag ska vara ärlig..

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<<
September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards